// you’re reading...

Online Marketing

UPDATE: Online shoppen bij de H&M

Al eerder schreef ik over de Hennis en Mauritz (en dat was een groot succes :-)). Ik had een beetje een nare ervaring met het winkelen daar. Er werd mij een betaalmethode aangeboden die later werd herroepen. Maar ondanks mijn sjacherijn ben ik toch opnieuw gaan bestellen. En ik moet zeggen het was prima deze keer.
Hoe langer ik er over nadenk hoe beter ik vind dat het gaat.

  • Men houdt continu mijn aandacht vast door met aanbiedingen te komen per mail (10% korting op de hele collectie, zomercollectie in de uitverkoop etc. etc.)
  • Ze maken de site telkens mooi in een thema (zo hebben ze nu heel mooi de alom geroemde serie van Roberto Cavalli op de voorkant)
  • Er wordt goed aangeraden wat bij elkaar past (zoals bij de mannen wintercollectie). Ik word vaak overgehaald om iets anders te kopen dan ik wil
  • Er is een tabel met maten. En als je jezelf opmeet (of dit laat doen), dan kloppen alle maten telkens erg goed
  • De collectie is niet te uitgebreid, ik raak door de bomen het bos niet kwijt
  • Er wordt goed gekeken wanneer kledingstukken bezorgd kunnen worden. Als een broek later komt kun je ook die later laten bezorgen (en nog gratis ook!)

Overall zijn er weinig merkkleding winkels die het beter doen. Zo vind ik Mexx onoverzichtelijk en Esprit heeft een saaie winkel. En bovenal is H&M lekker goedkoop (ik blijf een Hollander he!),

Nog een paar kleine maren. Veel collectie voor mannen is er al niet (is het nou echt zo dat mannen liever geen kleren kopen?), maar datgeen wat er is, is vaak ook nog eens uitverkocht. Daarnaast krijg je als je gaat betalen nog een aantal aanbiedingen voor je neus. Maar ik koop allemaal mannenkleren en de aanbieding die ik dan krijg is een JURK!

Lees ook: Hennis en Maurits verkoopt liever niet via internet

Be Sociable, Share!

Discussion

4 comments for “UPDATE: Online shoppen bij de H&M”

  1. Het feit dat je na aanmelden een periodieke nieuwsbrief ontvangt met daarin enkel aanbiedingen voor damestops & jurkjes vind ik ook niet echt getuigen van gepaste personalisatie. De mail waarin ik daarover mijn beklag deed werd overigens netjes binnen 24 uur uitgebreid beantwoord.

    Door: Paul | November 26, 2007, 14:58
  2. Heb in december een tricot jumper en een jurkje gekocht,ook van tricotbreisel.
    er vallen zomaar gaatjes in,zou deze willen omwisselen.

    bvd,
    mm lakerveld

    Door: mm lakerveld | February 5, 2008, 10:48
  3. Ik ben het er mee eens dat Esprit een saaie winkel is, maar soms zitten er wel echt leuke dingen bij. dus een teken van heel goed zoeken:)

    Door: jassen met bontkraag | October 2, 2013, 15:23
  4. Ik vind het steeds bedroefder worden met h&M, moet sons wel eens drie weken wachten op mijn bestelde producten. Bah, ik ga op zoek naar een andere winkel!

    Door: G-star outlet | October 2, 2013, 16:19

Post a comment